[vc_empty_space][vc_column_text]
REGULAMIN SKLEPU PRO PEDIS
§1
DEFINICJE
Regulamin – niniejszy regulamin, który określa zasady świadczenia przez Pro Pedis Sp. z o.o., zwanym dalej Pro Pedis, usługi polegającej na sprzedaży Produktów na rzecz Klientów.
Pro Pedis – właściciel Sklepu Pro Pedis, w tym również internetowego Sklepu on-line, firma Pro Pedis Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Sabały 60/17, 02-174 Warszawa, nr NIP 525-257-45-71, Regon 147003757.
Sklep Pro Pedis – sklep którego właścicielem jest Pro Pedis, zawierający asortyment Produktów i Usług, których sprzedaż oferuje Pro Pedis.
Sklep on-line – sklep internetowy dostępny pod adresem http://www.propedis.pl , za pośrednictwem którego Klient może dokonywać zakupów określonych Produktów i Usług.
Klient – osoba fizyczna lub przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą związaną z profilaktyką i ochroną zdrowia, składający Zamówienie w ramach Sklepu Pro Pedis.
Formularz rejestracyjny – formularz do wypełnienia którego zobowiązany jest każdy Klient dokonujący pierwszego zakupu w Sklepie on-line.
Produkt i Usługa – produkty i usługi prezentowane w ramach Sklepu Pro Pedis, przeznaczone do sprzedaży, w szczególności narzędzia diagnostyczne, urządzenia do wytwarzania wkładek ortopedycznych, wkładki, materiały i akcesoria, inne produkty zamieszczone w ofercie Sklepu on-line, a także szkolenia/kursy.
Szkolenia/kursy – szkolenia i kursy specjalistyczne, których organizatorem jest Pro Pedis. Informacja o kursach zamieszczona jest na stronie http://propedis.pl/szkolenia.
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów i Usług zawarta pomiędzy Pro Pedis a Klientem za pośrednictwem serwisu internetowego Sklepu on-line, bądź zamówienia pocztą elektroniczną.
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.).
Zamówienie – czynność podejmowana przez Klienta, polegająca na wyborze w ramach Sklepu Pro Pedis określonych Produktów i/lub Usług, zmierzająca bezpośrednio do zawarcia z Pro Pedis Umowy Sprzedaży tych Produktów i/lub Usług na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
Producent – firma Capron Podologie (Francja) oferująca najwyższej klasy nowoczesny sprzęty i materiały, lider europejski w dziedzinie ortotyki, której przedstawicielem w Polsce jest Pro Pedis.
§2
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep on-line dostępny pod adresem http://www.propedis.pl prowadzony jest przez Pro Pedis.
- Świadczenie Usług w ramach Sklepu on-line odbywa się zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 1030 ze zm.).
- Zasady korzystania ze Sklepu Pro Pedis, w tym Sklepu on-line, oraz warunki dokonywania w jego ramach zakupów określa niniejszy Regulamin.
- Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
- zasady składania Zamówień w Sklepie Pro Pedis ,
- zasady realizacji Zamówień oraz dostępne formy płatności,
- zasady reklamacji i odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
- Warunkiem korzystania ze Sklepu Pro Pedis jest zapoznanie się z treścią Regulaminu dostępnego na stronie http://www.propedis.pl i jego akceptacja.
- Akceptując Regulamin Klient wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania i każdorazowo związany jest jego postanowieniami w chwili dokonywania Zamówienia.
§3
CENY I SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
- W celu złożenia pierwszego Zamówienia za pośrednictwem Sklepu on-line, Klient w pierwszej kolejności musi zarejestrować się poprzez poprawne i kompletne wypełnienie formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie http://propedis.pl/moje-konto/ . Login i hasło nadaje sam Klient. Należy je zapamiętać na potrzeby kolejnych zamówień.
- Klient, który dokonał rejestracji w Sklepie on-line, przy kolejnych Zamówieniach może posługiwać się swoim Kontem użytkownika. W ramach Konta, Klient może sprawdzać szczegóły wcześniejszych Zamówień, a także zmieniać dane swojego Konta, np. adres dostaw, czy hasło.
- Wybór przez Klienta zamawianych rodzajów i liczby Produktów dokonywany jest poprzez dodanie poszczególnych Produktów do „koszyka”.
- Wszystkie ceny produktów znajdujących się w ofercie Sklepu on-line wyrażone są w złotych polskich. Podawane są ceny brutto zawierające podatek VAT.
- Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia.
- Pro Pedis zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie Sklepu Pro Pedis , wprowadzania nowych produktów do oferty Sklepu on-line, wycofywania produktów schodzących z oferty handlowej producentów i importerów z oferty Sklepu on- line , przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu on-line, bądź wprowadzania w nich zmian.
- W przypadku zamówienia Produktu jakim są wkładki – minimalna ilość wkładek w jednorazowym Zamówieniu nie może być mniejsza niż 10 sztuk.
- Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych do złożenia Zamówienia, wyświetlone zostanie podsumowanie Zamówienia.
- Koszty transportu doliczane są każdorazowo do faktury/rachunku. Informacja o koszcie transportu pojawia się w podsumowaniu Zamówienia.
- Po złożeniu Zamówienia do Klienta zostanie wysłana wiadomość e-mail zawierająca ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
- W niektórych przypadkach dopuszcza się możliwość składania Zamówień za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Dokonując zakupu Produktu w Sklepie Pro Pedis Klient zawiera Umowę Sprzedaży z Pro Pedis.
- Zamówienie Produktu i/lub Usługi jest jednoznaczne ze zobowiązaniem do zapłaty.
§4
REALIZACJA ZAMÓWIEŃ ORAZ FORMY PŁATNOŚCI
- W procesie składania Zamówienia Klient obowiązany jest dokonać wyboru formy płatności.
- Klient ma do wyboru trzy formy płatności:
- w formie przedpłaty przelewem bankowym na konto Pro Pedis w ciągu 7 dni od momentu złożenia Zamówienia: Pro Pedis Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Sabały 60/17, 02-174 Warszawa, nr NIP 525-257-45-71, Regon 147003757.
- za pośrednictwem usługi „Przelewy24”.
- płatność kartą płatniczą (debetową) lub kredytową za pośrednictwem zewnętrznego operatora płatniczego (Tpay) – opłata za zamówienie za pomocą kart Visa lub MasterCard.
- Dokonując zapłaty za Zamówienie Klient może skorzystać z przysługujących mu kuponów rabatowych lub promocyjnych.
- Po skutecznym złożeniu Zamówienia w Sklepie Pro Pedis, Pro Pedis przystępuje do jego realizacji, tj. przygotowania przesyłki i jej nadania.
- W każdym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na konto Pro Pedis.
- W przypadku Zamówień składanych za pośrednictwem poczty elektronicznej, Klient otrzymuje fakturę pro-forma, którą zobowiązany jest zapłacić w terminie 7 dni od daty jej otrzymania pocztą elektroniczną. Realizacja Zamówienia odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty na konto Pro Pedis.
- Forma dostawy: za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Realizacja zamówienia warunkowana jest dostępnością produktu w Sklepie Pro Pedis. W przypadku braku dostępności produktu lub produktów stanowiących Zamówienie bądź część Zamówienia, Klient poinformowany zostanie o tym drogą elektroniczną lub telefoniczną. Pro Pedis zaproponuje zamiennik, późniejszy termin dostawy lub – jeżeli taka będzie wola Klienta – anuluje Zamówienie.
- Do każdego Zamówienia wystawiany jest rachunek lub faktura, wedle wyboru Klienta.
- W przypadku zakupu usługi szkolenia/kursu Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty przelewem na konto Pro Pedis, w terminie podanym w informacji o szkoleniu http://propedis.pl/szkolenia i/lub w informacji mailowej otrzymanej od Pro Pedis po zapisaniu się na szkolenie/kurs.
- Brak płatności we wskazanym terminie skutkuje wykreśleniem z listy uczestników szkolenia/kursu.
- Klient składając Zamówienie na usługę wyraża zgodę na wykorzystywanie jego wizerunku uwiecznionego na zdjęciach oraz nagraniach audiowizualnych pochodzących z poszczególnych szkoleń/kursów, w dowolny sposób – w tym poprzez zamieszczanie na stronach Pro Pedis, w serwisach społecznościowych czy w sieci Internet, dla celów promocyjnych lub reklamowych Pro Pedis. Zgoda, o której mowa powyżej może być przez Klienta odwołana w każdym czasie, poprzez wysłanie stosownego oświadczenia na adres e-mail: biuro@propedis.pl
§5
REKLAMACJA I ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY
- Wszystkie Produkty dostępne w Sklepie Pro Pedis są oryginalne, fabrycznie nowe i są objęte gwarancją Producenta.
- Jeżeli zakupiony Produkt posiada wady techniczne, należy poinformować o tym fakcie Pro Pedis, a następnie niezwłocznie odesłać Produkt na adres wskazany przez Pro Pedis, bezwarunkowo dołączając opis stwierdzonych wad oraz rachunek/fakturę.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia/rozbieżności zawartości przesyłki/pakietu, sporządzonego w momencie odbioru towaru w obecności dostarczyciela i potwierdzonego przez niego.
- Klient może zrezygnować ze złożonego Zamówienia Produktów poprzez:
- kontakt z Pro Pedis drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@propedis.pl
- telefonicznie pod numerem telefonu +48 516 025 020
jednak tylko w przypadku, gdy Zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, tj. wysłane z magazynu Pro Pedis do Klienta i/lub – w przypadku Produktów niedostępnych w magazynie Pro Pedis – Produkt nie został zamówiony u Producenta. Pro Pedis składa zamówienia u Producenta w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania na konto wpłaty od Klienta dokonanej na podstawie wystawionej faktury pro-forma.
- Prawo odstąpienia od Umowy reguluje Ustawa o prawach konsumenta.
- Klient może odstąpić od Umowy Sprzedaży w terminie do 14 dni liczonych od daty dostarczenia Produktu, poprzez zwrot Produktu w stanie niezmienionym na adres wskazany przez Pro Pedis. W przypadku Produktów, które były zamawiane u Producenta, adresem na który Klient będzie zobowiązany odesłać Produkt może być adres Producenta (Francja).
- Zwracany Towar powinien być opakowany oryginalnie i w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w transporcie.
- Całkowity koszt usługi transportowej w w/w przypadkach pokrywa Klient.
- W przypadku odstąpienia od Umowy dokonane przez Klienta wpłaty ulegają zwrotowi na konto przez niego wskazane.
- Pro Pedis ma prawo wstrzymać się ze zwrotem wartości Zamówienia pomniejszonego o koszty pierwotnej dostawy do czasu zwrotnego otrzymania Produktu i potwierdzenia jego nienaruszonego stanu
- W przypadku odwołania obecności/rezerwacji na szkoleniu/kursie w terminie do 31 dni przed terminem szkolenia/kursu Klient otrzyma zwrot 100% kosztów uczestnictwa. W przypadku odwołania obecności/rezerwacji na szkoleniu/kursie w terminie do 8 dni przed terminem szkolenia/kursu Klient otrzyma zwrot 50% kosztów uczestnictwa. W przypadku odwołania obecności/rezerwacji w terminie późniejszym niż 8 dni przed terminem szkolenia/kursu Klient nie otrzymuje zwrotu kosztów uczestnictwa
§6
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Wypełnienie przez Klienta Formularza rejestracyjnego (§3 pkt.1) jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i/lub przetwarzaniem podanych danych osobowych przez Pro Pedis oraz na otrzymywanie informacji handlowych od Pro Pedis . Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim. Klient Sklepu on-line ma prawo do usunięcia swojego Konta użytkownika z bazy danych Pro Pedis – w tym celu należy wysłać wiadomość z określoną dyspozycją na adres e-mail: biuro@propedis.pl
- Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów jest sąd właściwy Pro Pedis.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Pro Pedis zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie Sklepu Pro Pedis . Zmiany będą ważne od chwili umieszczenia ich na stronie Internetowej www.propedis.pl .
[/vc_column_text][vc_empty_space]